Un top 10 al oraselor din Romania intr-o perspectiva personala

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Baile Herculane - expresia unui atentat asupra patrimoniului national

În martie 2008, proaspăt întors de la Băile Herculane, șocat de realitățile de acolo, am scris un articol și l-am expediat presei clujene. De asemenea am realizat și un clip cu unele imagini care atestau dezastrul de acolo și l-am atașat pe Youtube. Am propus inițiarea unui program intitulat Salvați Băile Herculane! (vezi http://http://cucerzan.blogspot.com/2008/03/baile-herculane.html). Evident că materialul nu a interesat pe nimeni. Nici o reacție din partea presei clujene, care probabil considera că e un subiect lipsit de importanță faptul că e in pragul prăbușirii localitatea considerată în urmă cu peste un secol cea mai frumoasă stațiune de pe continent.

Acum, în timp ce lucram la un nou film, văd ca cei de la Evenimentul Zilei au realizat recent un material despre Băile Herculane și mi-au preluat clipul realizat acum 2 ani. (vezi http://www.evz.ro/multimedia/video/detalii-video/video/baile-herculane-in-ruina.html). Mai bine mai târziu decât niciodată. Din păcate problema rămâne de actualitate. Herculane, odinioară o perlă a turismului european, se stinge încet dar sigur.

În acest context, în conformitate cu Constituția României, art. 33, paragraful 3 solicităm Guvernului și Ministerului de resort demararea unei anchete oficiale care să evidențieze realitățile de la Băile Herculane, precizând cauzele fenomenului, situația actuală și perspectivele de viitor.
video

Un comentariu:

Baile Herculane spunea...

Buna ziua, ne bucuram si aderam la initiativa d-voastra pentru salvarea statiunii Baile Herculane. Am dat drumul la o petitie online si ne-am inscris la grupul d-voastra pe Facebook. Speram, chiar si acum, sa se face ceva pentru acest oras.
www.herculane.tv/petitie-online

Faceți căutări pe acest blog

Cluj-Napoca, my city!

Poveste de Craciun

The tour of Romania in three minutes !

Romanian Anthem, Landscapes and Personalities!

Vis de copil, Autograf

Transilvania

Arhivă blog